Vipshopping med Vila & Chic

Förra veckan fick jag en inbjudan till Vip-shopping hos Vila (i samarbete med Chic) och idag var det dags.
Som min ständige vapendragare hade jag så klart med mig Katarina.
Efter jobbet stack vi till Gallerian och växlade till oss lite Euros inför Spanienresan på torsdag, och sen laddade vi med lite fika innan vi ställde oss i kön.
De 150 första som kom skulle få en goodiebag och vem vill missa det, inte vi i alla fall!
Vi fick 30% rabatt på allt i butiken och jag hittade en svart tunika som fick följa med hem. Den såg inte mycket ut för världen när den hängde på galgen, men var jättesnygg på. Får väl visa en outfitbild någon dag!
Och goodiebagen då!? Den var såå värd att köa en liten stund för.
Innehållet var en ansiktscreme, balsamspray, bodylotion, tidning och en
superläcker pälskrage att piffa diverse kläder med.


Det bjöds på dricka och en massa goda tillbehör.



Jag älskar goodiebags, framför allt när man får såna matnyttiga grejer som idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0