Back to the 80´s

Herregud, jag måste ju berätta om i tisdags!
Jag och några kollegor åkte direkt till Golden Hits efter jobbet, för att se showen i Schlagerbaren;
Back to the 80´s.


Med mig hade jag mina underbara kollegor Linda (som har en bebis i magen), Katarina...


...Sanna och Marie.


Vi njöt av showen och åt supergod mat, men tyvärr hann bara efterrätten fastna på bild. ;-)


Jag hade inte med kameran och lyckades inte ta en enda bra bild på showen med min mobil, men här får ni kanske en känsla av hur intimt det är och hur nära man kommer de fantastiska artisterna.


Men ett är säkert, vill ni bli fyllda av positiv energi och få er en härlig nostalgitripp till härliga 80-talet med sina sköna outfits och medryckande musik, då finns det bara en sak att göra: GÅ OCH SE SHOWEN!
Att det är de fyra fantastiska, snygga, talangfulla och skönsjungande artisterna Ann, Carro, Lars Otto och Wallmans egen "Snygg-Erik" som står för din kväll gör ju inte saken sämre.

Man kan nog inte vara stoltare än jag är, över mina fantastiska kollegor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0