Blogga från iphone

I morse var det ett strålande väder och jag själv var också på strålande humör.
Då tänkte jag att jag skulle prova blogga från min iphone, på väg till jobbet, och berätta hur glad jag var. :-)
Men som ni märker har jag inte lagt in nåt inlägg tidigare idag, det gick alltså åt helsepytt.


-Hej, jag heter Helena, är 46 år och värdelös på modern teknik!

Då är det tur att man har underbara och smarta tonårsdöttrar som kan lära sin ömma moder ett och annat, hihi.
I morgon bitti gör jag ett nytt försök.

Vad ska ni hitta på för kul i helgen då?
Vi (tillsammans med fyra vänner) skulle egentligen ha gått på genrepet av Oslagbart, på Hamburger Börs, men det är tyvärr inställt på grund av sjukdom.
Så vi gör ett nytt försök nästa lördag, fast då är det ju inte genrep förstås, men vad gör väl det.

Nu är det dags att ordna lite torsdagsglamour (måla naglarna) och sen blir det den vanliga kvällsskumpan (te), så ha en fortsatt skön torsdag.

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0