Hollywoodfruar & vaniljkaka

När jag skulle åka hem från jobbet idag och bytte från gröna till blå tunnelbanelinjen stod det en hel radda med kravallpoliser och stoppade oss "vanliga" resenärer, för att göra plats åt alla jä*la hulliganer som skulle till Råsunda och kolla på AIK-Djurgården.
Eller rättare sagt, poliserna stoppade inte oss, de försökte nog mest skydda oss från de där äckliga monstrena som plöjde fram utan minsta tanke på att man kan göra illa någon på vägen.

Nåväl, det är väl tur att de flesta som går på match är där för att titta på spännande fotboll och inte för att slåss.

Själv gick jag inte på matchen, för jag åkte hem och lagade mat och därefter blev det världens godaste vaniljkaka till Hollywoodfruarna.


Den är så himla god och så enkel att göra, och jag har nästan alltid alla ingredienserna hemma.
Så här lite blev det kvar när jag, Emma & Tess tittat färdigt på Maria Montazami och gänget. Oouups!

Hojta till om någon vill ha receptet.

Nu är det dags att hoppa till kojs och sträcka ut magen som är fylld med "nyttigheter".

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: annaleena

Den brukar jag oxå baka mums......

2011-09-20 @ 11:47:35
Postat av: isa

Ser riktigt gott ut!!! Vardags lyx behöver man ibland :)

2011-09-20 @ 18:17:04
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Carita

Ja tack alltid nyfiken på nya recept!

Tack för hjälpen med FB ser ut att fungera nu.

2011-09-21 @ 17:18:00
Postat av: lisa

För att jag skall kunna hålla mig från att baka den så håll receptet för dig själv =) Ser jättegod ut! / Lisa

2011-09-22 @ 19:26:41
URL: http://lisasgodbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0