Monty Python´s Spamalot

Vill du skratta så att du får ont i skrattgroparna, så säger jag bara en sak: Gå och se Spamalot på Oscarsteatern!


Oj vad jag släpar med Lasse på än det ena, än det andra.
Men han ser rätt nöjd ut ändå. :-)


Teatern börjar fyllas på.


Snart börjar det.


Gott med ett glas "kallt vitt" i pausen, efter allt skrattande.

Nu är jag hemma och ler fortfarande åt showen, och jag skulle gärna gå och se den igen.
Det kanske är dags för er att slippa inlägg om mina "kulturbesök" på ett tag, tror jag...  ;-) men man vet ju aldrig.

Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Elvira

Sluta för guds skull inte med att skriva om allt roligt du får göra, det är så härlig läsning tycker jag.



Kram Elvira

2011-09-14 @ 10:25:02
URL: http://www.elviraspekulerar.se
Postat av: Anonym

jag håller med :))Elvira

kram mamma

2011-09-14 @ 23:09:43
Postat av: Ann

Tror du att man kan ta med en tio-åring på Spamalot?

Förstår en 10-åring skämten?

2011-09-21 @ 12:47:41
Postat av: Helena

Hejsan Ann!

Vad kul att du tittade in på min blogg.

Angående att ta med en 10-åring på Spamalot så säger jag så här:



Mina barn hade säkerligen tyckt att föreställningen hade varit superkul när de var i 10-årsåldern, men de hade kanske skrattat åt andra saker än vad en fullvuxen gör.

Föreställningen är fylld av sång, musik och dans och det händer något hela tiden.

Det är ju Monty Python-humor fast på svenska, vilket är ett plus för barn i den åldern.



Själv skulle jag vilja se föreställningen igen, och jag hade definitivt tagit med mina tjejer när de var 10år.

Ha en fortsatt skön onsdag.

Kram Helena

2011-09-21 @ 14:28:24
URL: http://helenanygrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0