Ostron & hummer

I fredags stack ju jag och Lasse iväg med Birka Paradise på en "skaldjurskryssning", som vi köpt till starkt reducerat pris via Groupon.
Vi hade det supermysigt och det gick verkligen ingen nöd på oss  ;-)


Obligatoriska bilden på min "svullotallrik", och gillar man inte skaldjur kan jag tänka mig att detta ser lite osmakligt ut. Fast för mig är det himmelriket!


Oj vad jobbigt jag har det, och fy vad livet känns svårt.
Nej, så tänkte jag verkligen inte när L tog denna bild på mig, jag bara njööt av att få äta hur många ostron jag ville.
Och jag kände mig riktigt fin i klänningen jag nyligen köpte i en secondhandaffär. (Christina, du var väldigt observant!)


Efter maten blev det lite handlat i taxfreebutiken, och samtidigt som vi lämnade grejerna i hytten passade "herrskapet" på att byta kläder.
Jag invigde mina nya byxor och fina blus från morgonens frukostshopping på Lindex, men jag verkar mer intresserad av att visa mitt fina iphoneskal. Hihi!


Skorna är rena och fina, men lite rebellisk vill man ju passa på att vara när man slipper städa själv. :-)


Efter en soft stund i hytten var det dags att partaja lite och vid midnatt kollade vi på den härliga 80-talsshowen.


Dagen efter satt det väldigt fint med Birkas hamburgare, pommes och Lasses egen pepparketchup.



Kommentarer
Postat av: Carita

Visst ser det jättegott ut med din "svullotallrik". Jag gillar ju verkligen skaldjur men bara om jag slipper de där äckliga ostronen!

Och du: tack för receptet på Vaniljkakan. Kommer att testas i nästa vecka.

2011-09-27 @ 17:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0