Secondhandfynd...

Jag och Tess brukar sällan ha dagar för oss själva, men idag blev det så, då både Lasse och Emma jobbade.
Vi började med en skön frulle och stack sen iväg till Kungsholmen där vi gick en lång skön promenad i solen.
Jag hämtade upp ett par bh:åar jag beställt, på Engströms Trikåaffär.
Sen slank vi in på Camillas kläder Secondhand & Nytt. Där hittade jag denna jättegulliga klänning som är helt given för nästa fredag då jag och L ska iväg på en skaldjurskryssning med Birka Paradise.


Söt va!?


Kommentarer
Postat av: Elvira

Jättesöt, vilket fynd. Sånt är alltid roligt.



Ha en toppensöndag.



Kram Elvira

2011-09-18 @ 11:28:32
URL: http://www.elviraspekulerar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0