Wordfeud är galet kul

I helgen hände det skojiga saker, och det ska jag berätta mer om en annan gång.  ;-)

Något annat kul är den nya "appen" som många har hämtat hem till sin iphone, den som heter Wordfeud.
Det är som Alfapet, vilket jag aldrig har spelat i hela mitt liv, men detta är ett gift och man blir helt beroende.
I och för sig ett ganska bra "gift" då det är bra att aktivera hjärnan för att hålla eventuell Alzheimer på avstånd.
Just i detta nu sitter jag, Emma och till o med Lasse och utmanar varandra. Men eftersom de är så sega på att hitta på ord, hinner jag blogga en snabbis :-)

Jag har precis, mellan ordtävlingarna, färgat håret inför morgondagens happening efter jobbet, då jag & Emma ska gå på Make Up Stores 15-års partaj och höstvisning. Blir riktigt spännande!



Nu ska jag öppna garderoben, gråta en skvätt och välja någon av mina trasor till i morgon, så sov gott alla godingar!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad har du för användarnamn? Jag spelar ju också jö :-)

Kram

Linda

2011-09-06 @ 11:22:23
Postat av: Helena

Jag heter Nyghel och är beroende! :-)

Puss puss

2011-09-06 @ 13:23:05
URL: http://helenanygrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0