Återanvändning

Här om dagen fick jag min andra Glossybox, och man blir ju som ett barn på julafton när man öppnar den.


Här ska nu provas nagelbandskräm, duscholja, ögoncreme, nagellack och kroppslotion.
Två av grejerna var till och med i full-size den här månaden
(nagellacket från L'oréal och ögoncremen från Oriflame).


Jag älskar askarna som alla lyxiga skönhetsmedel kommer i.
Mina klockor har fått flytta in i förra månadens Glossybox, och i aprilboxen flyttar armbanden in.

Lyx och återanvändning!



Kommentarer
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

Va kul att du är nöjd med din Glossy Box. Jag skulle också vilja prova, men just nu är man ju fattig student så det får vänta. :)



Också väldigt roligt att du är med och tävlar hos mig Helena :)

2012-04-12 @ 10:15:14
URL: http://sofiasinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0