Fredagens spektakel

Just nu ligger jag i soffan och mår piss rent ut sagt, och familjen får utfodra sig själva med något så avancerat som korv med bröd.
Själv orkar jag inte ens äta, för jag hostar alldeles för mycket. Då är det illa ska ni veta, för mat säger jag aldrig nej till, hehe.

Men jag lovade ju er en bild på eventuell vinst från Paketspelet i fredags, och det ska ni få.
Den ligger i godisskålen :-)
Det var en superkul kväll och underbart att träffa mina gamla kollegor från Pripps/Carlsbergstiden.
Vi träffas inte ens varje år, men ändå är det som om vi inte varit ifrån varandra. Pure love!
Efter Paketspelet stack vi till Grand Garbo i Sundbyberg, och Helena som inte alls var sugen på att gå ut "stängde" stället.
Ni har hört det förr och jag säger det igen: jag är en ansvarstagande person och någon måste ju släcka och låsa ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0