H&M Fashion against AIDS 2012

I morgon lanserar H&M sin femte Fashion Against AIDS-kollektion, men idag hade man en liten smygvisning och jag och Katarina var där och kollade in grejerna, trevlig trevligt.
Det var massor med folk, mycket mer än vad det brukar vara på vanliga vip-kvällar.
Att Linda Sundblad var där och spelade musik påverkade säkert en hel del.


Det var en låååång ringlande kö när insläppet startade (kl:20.30), och eftersom alla inbjudna skulle prickas av på en lista tog det sin tid.
Vädret var inte det bästa så jag och Katarina strosade runt en stund inne på Åhlens medan vi höll lite koll på kön.


När man kom in fick man nachos, salsa, guaccamole och Coca Cola Light.
Typiskt att vi hade ätit på Taco bar precis innan och var proppmätta, haha.


Blev inte mycket handlat för min del mer än en guldring att ha i håret (har en i silver sen tidigare) och ett litet paket till ett namnsdagsbarn i morgon.


Vi fick även med oss en liten goodiebag innehållande: Tidningen Sofis Mode, ett härligt rött läppstift från Max Factor, sockerfria tabletter från Läkerol, liten flaska schampo från Sunsilk, och en "ask" i snyggt etnomönster innehållande tändstickor, trodde jag, men det visade sig vara en kondom, hihi.
Men inte alls konstigt med tanke på att det faktiskt är Fashion Against AIDS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0