Körsbärsträden...

Jag o Lasse har varit iväg på en underbar cykeltur till Kungsträdgården och fotograferat de fantastiska körsbärsträden som står i full blom.
Och jag lovar att vi inte var ensamma där, för herre gud vad smockat med folk det var i Kungsan.




Körsbärsblomningen i Kungsträdgården är fullkomligt magisk, och nästa år ska jag se till att inte ha en fettfläck på linsen när jag fotograferar.
Halvblind som jag är upptäckte jag inte det förrän vi kom hem, snyft.

Nu ska vi sticka iväg och handla lite Valborgsmässomat till i morgon, och jag måste köpa lite färg att schmacka i håret innan vi sticker till Barcelona.
Ha en jätteskön söndagkväll!
 


Kommentarer
Postat av: Christina

Å, så vackert så det är inte klokt! Jag vill också se det nån gång!

2012-05-01 @ 15:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0