Lycka att få paket

Jag har jobbat idag, men lever fortfarande kvar i en lyckobubbla efter Provence-resan.
Håller på och går igenom bilder som togs och minns allt gott vi åt och alla trevliga goa människor vi träffade.
 
Och för att liva upp måndagen ytterligare lite, så gick jag till "posten" med en paketavi, som jag inte hade en aning om vad den var för.
 
Vad nyfiken man blir när man inte kan komma ihåg om man beställt något.
 
Det var ju vinsten från tävlingen jag vann hos den vackra Kelly 
 
Ska bli superkul att inviga denna stavmixer, då min gamla kan behöva få lite "semester" ibland.
 
Jag fick även själv välja ytterligare en Braun-produkt, och jag behövde inte tänka många sekunder för en ny elektrisk tandborste.
Ett tag hade jag två Braun Oral-B här hemma och då fanns det alltid en som var fulladdad, och jag slapp få panik, för jag är verkligen urdålig på att borsta med en traditionell tandborste.
Men jag och Tess körde slut på den äldsta, och det händer att det inte finns någon laddning kvar när det är min tur att borsta tänderna, så döm om min lycka att få en så fin present.
 
Till middag blev det franska köttbullar med krämiga grönsaker med doft av dragon.
Det tog en himla stund att rulla alla "bullarna", men vad gör man inte för att få vara "kvar" i Frankrike en liten stund till, hihi.
Nu är det dags att ta hand om resterna och "bygga" en matlåda till lunchen i morgon.
Natti natti på er!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anette B

Du verkar ju vara en riktig "turkärring"

Svar: Ja, nu sista tiden har jag haft lite tur, hihi.
Helena Nygrund

2012-08-24 @ 19:29:06
Postat av: Kelly

Yay! Vad roligt att de kom fram ordentligt! Kram!

2012-09-10 @ 13:28:14
URL: http://kellybiddle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0