Missoni Lindex-Nytta med nöje

Vad kul att Lindex har börjat ett samarbete med italienska modehuset Missoni.
Nu lanseras en gemensam smyckeskollektion, där en del av intäkterna går till forskning om bröstcancer (Rosa Bandet), toppen!
 
Detta urfina läderarmband kommer att finnas i butik från 1:a oktober till en kostnad av 100 kr, och då skänks hälften direkt till forskning.
Jag måste verkligen iväg och haffa ett då!
 
Så snyggt, samtidigt som man gör en välgörning genom att köpa det. Me like!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett sånt kommer att landa på min arm också :).

Kram kram

Svar: Bra där! :-)
Helena Nygrund

2012-08-23 @ 14:53:42
Postat av: Sofia

Armbandet ser snyggt ut - hoppas att det ser likadant ut i verkligheten för då ska jag köpa ett jag med.

Hälsa den "gamle" mannen Lasse som fyller år idag.
Eå jag är någon månad yngre kan jag kalla honom "gamling" ett tag till...

Kram Sofia

Svar: Jag hälsade honom :-)Och nu blir det lugnt med "trakasserierna" om att jag är tre år äldra än han. hihi.
Nu är jag bara två år äldre, i alla fall fram till i april ;-)
Ha en skön helg!
Kram
Helena Nygrund

2012-08-23 @ 19:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0