Mitt smultronställe...

...ligger i Finland.
Jag önskar bara att det låg närmare och att jag kunde åka dit oftare.
Här kommer några bilder som jag fotade nu i sommar, samtidigt som jag bara gick runt för mig själv och njöt av livet.
 
El dassos  :-)
 
Svalrester från en tuff vinter vid havet...
 
Smultron, bokstavligt talat.
 
 
Ingen TV eller internet, för att kunna tvätta sig i varmvatten måste man göra eld i bastukaminen, handdiskning varje dag, jag är förste dasstömmare (inte det minsta glamouröst), det finns myggor, bromsar, blindflugor, huggormar och you name it,
men jag älskar denna plats!
 

Kommentarer
Postat av: Carita

Skaglet är bäst om vi bara slapp alla dessa mygg och bromsar. Men vi är ju finländare så vi tål ju en hel del! Vi gnäll int!
PS. det var ju som allra bäst där nu när man stängde igen synd och bara lämna allt. Allt var liksom på plats. DS

Svar: Ja visst är det trist att lämna;gräset är klippt, huset är målat, buskarna planterade osv.Så du är hemma nu?!
Kram
Helena Nygrund

2012-08-10 @ 15:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0