Så nära men ändå så långt borta

Vet ni, jag försov mig i morse!
Klockan skulle ringa kl:05.45 och det gjorde den säkert också, men när jag öppnade ögonen var kl:08.05, stön.
Ingen simning alltså, det var bara att hoppa i kläderna och ruscha till jobbet.
Det känns lite snopet och jag är säker på att mina simkompisar undrar var jag var i morse, för det är kutym att man meddelar frånvaro i förväg, hihi.
Men i morgon är det en ny dag, och ny chans att simma.
 
I kväll har jag pratat med Emma, som är i Spanien, via viber i mobilen. Vilken fantastisk grej egentligen, att jag kan sitta hemma i Solna och prata hur länge jag vill med Emma i Benidorm-alldeles gratis!
Hon kändes så nära, men är så långt borta och jag saknar redan min stora tjej.
 
Här kommer några bilder från dagen innan hon åkte, då vi hade en härlig familjedag och åkte ut med båten och busade lite.
 
Vi köpte en kompressor för att slippa blåsa upp ringen manuellt, phu.
 
Busungar!
 
Turturduvor!
 
"Mack-kastning" och jakten på den bästa stenen.
 
En hederlig grillad korv är så himla gott ute i naturen.
 
Vissa blandar varmrätt och efterrätt, urk.
 
Marcus ser chockad ut över Emmas blandning, och jag förstår honom.
 
Vi glömmer det där med att inte bada på 1,5 timmar efter maten, hehe.
 
-Hur kommer man i den där ringen då?
 
Så där ja, nu blir det åka av!
 
Tjohoo!! 
 
Nöjd tjej!
 
Nästa på tur!
 
-Jag är redo!
 
Full fart!
 
Vilken härlig dag vi hade, och jag hoppas att vi hinner med ytterligare utflykter innan sommaren är slut.
 

Kommentarer
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Neej, jobbigt att sova över sådär, hopps att du kom iväg till simningen och jobbet sim vanligt idag då. Härliga bilder från er utflykt.

Kram kram Victoria

2012-08-09 @ 07:49:38
URL: http://www.elviraspekulerar.se
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Gaaah, att jag aldrig lär mig att korrläsa innan jag skickar iväg kommentarer från telefonen eller paddan ;) . Men du förstod säkert vad jag menade i alla fall.

Kram igen då

Victoria

Svar: Jag fattade precis, och som du såg när jag skrev till dig på Instagram så är jag också för snabb ibland, hihi. Kram
Helena Nygrund

2012-08-09 @ 07:52:18
URL: http://www.elviraspekulerar.se
Postat av: Emma

Åh det var en sådan mysig dag! Vi måste göra det igen! :D

Svar: Ja, hoppas att det blir lite härliga dagar även när du kommit hem. Puss
Helena Nygrund

2012-08-09 @ 19:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0