Vad glad jag blev...

Efter jobbet igår åkte jag och handlade lite grejer (födelsedagspresenter till en viss kille som fyller år snart och ett hänglås till Tessans skåp i skolan).
Jag hade inte sagt till L att jag skulle shoppa lite, så efter ett tag "efterlyste" han mig och undrade när jag skulle komma hem.
När jag kom in i köket förstod jag varför han var så ivrig att få hem mig, han hade köpt rosor och skrivit en gullig lapp där han tackade för vår mysiga weekend i Provence. Vilken darling han är och min allra bästaste vän!
Och som vas hade han valt mitt loppisfynd (15 kr) från Småland.
Jag hade ju tänkt spreja vasen svart, men nu vet jag inte längre för den är ju fin som den är.

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Åhhhh, vad gulligt av honom. Låt vasen vara som den är , den är ju jättefin så.

Kram kram Victoria

Svar: Ja jag behåller den nog så ett tag. Vilken tur att han hittade just den vasen att sätta rosorna i, så att jag såg på den med "nya" ögon.Kraaam
Helena Nygrund

2012-08-22 @ 11:10:41
URL: http://www.elviraspekulerar.se
Postat av: Josefin -Happy Days-

Men åh, vad fin överraskning...! Så vackert gjort och vasen tycker jag fakstikt gjorde sig fin till de röda blommorna.

Kram fina du!

2012-08-22 @ 14:46:49
URL: http://myhappydays.se
Postat av: Carina

Håller med, lämna den röd :) Kärlekens färg ;) Vilken dag fyller Lasse? Kram

Svar: Han fyller 45 i morgon, lillpojken :-)
Helena Nygrund

2012-08-22 @ 15:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0