Årets luciatåg

Årets bästa luciatåg alla kategorier, kan man bara få njuta av på ett ställe, och det är på mitt jobb!
Efter min supermysiga morgon med simkompisarna skyndade jag mig till jobbet, för jag ville verkligen inte missa The Luciatåg!
Är så glad att jag hann, då årets tåg var ett ett väldigt modernt och tidsenligt tåg, som spelade på den högaktuella debatten om att pepparkaksgubbar är rasistiskt.
Vi skrattade så att tårarna rann och jag älskar mina kollegor så himla mycket.
 
Först blev det lite solosång av två vitklädda finisar...
 
...tills Lucia ropade in resten av gänget (tre motsträviga snoppar, som pga den nuvarande debatten inte fick vara pepparkaksgubbar, hehe).
 
Jag törs nästan lova att intet öga var torrt (pga skrattsalvorna).
 
Lite förevigande i trappan...
 
...innan "tåget" (inkl snoppar) gav sig iväg.   :-)
 
Stina, Sara, Eva Sö, Sofia F och Nikki, snälla sluta aldrig med denna underbara tradition!
 I LOVE YOU!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0