RåsundaRum & Brusewitz

Igår kväll var jag inbjuden till en mysig shoppingkväll på RåsundaRum.

 

 

Vi bjöds på en massa småplock o godsaker, och jag smuttade även på årets första glögg.

 

 
De begåvade systrarna Brusewitz var där och berättade om vad de gör och hur deras verksamhet startade.
 

 

Dags att lämna den mysiga lokalen, goa värmen och alla fina saker. 

 

 
Jag fick bara med mig en liten påse hem, och innehållet är grönt och säger hoho i verkligheten.
 
 

Finaste sparbössan tycker jag, trots att 75% av familjen tycker den är ful.

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättecool uggla. I din favoritfärg också.

Ha en skön vecka i kylan!!

Kram Sofia

2012-12-02 @ 19:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0