Buzza Dove-balsam

Jag har skapligt långt hår och fullkomligt "äter" balsam, och därför blev jag extra glad när jag som Buzzador lyckades få vara med och buzza Doves nya intensivbalsam Nourishing Oil Care.
Hämtade ut paketet idag, och jag ska prova balsamet redan i morgon bitti.
När jag har provat det själv några gånger ska mina underbara, snygga och hårfagra kollegor få var sin liten tub så att de också kan prova och förhoppningsvis upptäcka en ny och fantastisk produkt.
Men jag börjar...



 


Kommentarer
Postat av: Emma Olsson

Hej! Jag har precis startat 'gissa kändisarna' =D

Du blir länkad på min blogg om du gissar rätt ;)

2012-02-02 @ 17:33:23
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0