Cake pops

Ännu en dag har sprungit ifrån mig, och jag önskar att det fanns fler timmar på dygnet, för det är liksom nu jag är som piggast.
Jag är en riktig nattmänniska och trivs bäst sent på kvällen, och det är kanske därför jag gillar ugglor så mycket, hihi.
Det är i alla fall tur att jag körde styrkepasset på lunchen idag, så att jag sparade in ett par timmar på kvällen.
För mig är det rent livsfarligt att slå mig ner i soffan och titta på TV, för då fastnar jag i en masssa program, och så gjorde jag även i kväll. Jag satt bland annat och bölade till "Den hemlige miljonären".
Men jag hann i alla fall med att baka ytterligare en sorts cake pops, som är bra att ta till när tjejerna sitter och vrålpluggar och blir akut sötsugna (skönt att kunna skylla på dem, hihi).




Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Goda de ser ut!

2012-02-19 @ 09:36:01
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0