Träning träning träning

Hej på er!
Är på väg hem från ytterligare ett träningspass, mitt fjärde den här veckan.
För vissa är det kanske inte mycket att skryta om, men för lata Helena är det en bedrift.
Dagens träning var pilates, och det råder förhoppningsvis bot på den ruggigt hemska träningsvärken från styrkepasset igår. Aj aj vad ont jag har haft idag.
Nu berättar jag för er hur mina veckor kommer att se ut fram över, och då blir det kanske svårare för mig att INTE träna, hihi.
Måndag-löpning, tisdag-simning, onsdag-styrkepass, torsdag-pilates, och så blir det förhoppningsvis lite promenixer på helgerna.
Vad tror ni om mitt veckoupplägg?

Nu är jag hemma och har lagat sen middag, Kalles fiskgryta, och det är dags för en annan sorts träning-dammsugning.
Gud vad jag hatar att dammsuga, men oj vad skönt att slippa göra det i morgon.
Ha det gott nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0