Dagskryssning till Mariehamn

Vilken supermysig lördag vi hade jag och Lasse!
Vi gick upp vid 05.30 på morgonen (inte jättemysigt förstås), tog en snabbdusch, hoppade i kläderna och åkte till Slussen.
Så här såg vår dag ut:


Vi var garanterat först i baren, i väntan på att få vår hytt, hihi.


Efter att ha lämnat jacka och väska i hytten var det dags för frukost, och när vi kom till Food Garden togs vi emot med ett glas bubbel. You know I loooove bubbel!


Överlycklig över bästa frukoststarten.

 
Bara denna underbara fräscha frukost var så värd att gå upp 05.30 för.


Omgång två.


Efter bästa frukosten på länge, jag tror vi åt i två timmar, kändes det skönt att krypa ner i sängen en stund.


On and off!
Där uppe går de av för att åka tillbaka till Finland, och vi här nere byter båt för att åka tillbaka till Stockholm.


Bloody Mary, en underbar aptitretare, innan en fantastisk middag.


Invigning av den fina guldklockan jag fick av Lasse i julklapp.


Visst är den fin min blingbling-klocka!

Klockan 19.00 var vi hemma i Sthlm igen och jag längtar redan till nästa dagskryssning.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0