Färg av, färg på

Just nu sitter jag med en het kopp te, och samlar kraft för att hänga dagens tvätt.
Ikväll kom jag mig äntligen för med att färga håret, och gud så skönt att bli av med de grå ett tag.
Och när jag ändå satt med en massa starkluktande klet i håret passade jag på att ta bort gammalt nagellack både på tårna och fingrarna.
Varför räcker inte tiden till ordentligt för egenvård?
Det är tur att jag och Lasse precis bestämde oss för att åka på en dagkryssning på lördag så att jag fick lite eld i rumpan, hihi.
Skulle gärna visa mitt nyfärgade hår, men det får bli en annan dag eftersom jag är alldeles rödgråten och svullen i ansiktet av att ha sett "Den hemliga miljonären", som ikväll var John Elvesjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0