Fredag den 13:e

Vet ni vad, jag tror att fredag den 13:e är min turdag!
I morse när jag var sen som attan lyckades jag skynda mig ner för "Mördarbacken" hemma, utan att halka och slå mig halvt fördärvad.
När jag kom till tunnelbanan var det bara 1 minut kvar innan tåget skulle komma, vilken tajming.
När jag skulle ge vår kaffemaskin på jobbet lite "kärlek" idag och fylla på med lite av varje, upptäckte jag att det var stopp i cylindern där choklad och mjölkpulver rinner igenom.
Vilken jäkla tur att jag öppnade luckan och tittade till maskinen, för hade någon annan kommit före mig och valt kaffe med mjölk eller liknande hade det blivit översvämning och runnit ut. Ofta trycker folk flera gånger när det inte händer något och då rinner det över kan man säga. Gudskelov att jag kom först, och jag blev så glad att jag jublade.
Ja, så här har min dag fortsatt och jag tycker att fredag den 13:e är en jäkla bra dag med en massa lycka och tur.
Hoppas att ni också har en turdag!

 


Kommentarer
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Jamen verkligen turdag hörrudu, men vad skådar mitt öga, vi har ju lika påslakan god dammit ;) ...



Ha en toppenhelg med dig!



Kram kram

2012-01-13 @ 19:12:43
URL: http://www.elviraspekulerar.se
Postat av: IsaMarie

Kolla upp formarna, de är verkligen fina:) Finns i alla möjliga former och färger.



Ja det var en riktig turdag för dig! En översvämmad kaffemaskin hade kunnat förstöra så mkt faktiskt, haha jag hade def muttrat en hel del medan jag torkade upp allt:P

2012-01-13 @ 21:13:54
URL: http://isamarie.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vilken superpingla!!!!!!!

Kramis

2012-01-19 @ 19:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0