Läs en bok!

Vad skönt att starta med en "uppvärmningsvecka" innan allt drar igång ordentligt det här nya ruschiga kvartalet.
Igår kändes det lyxigt, att efter jobbet åka hem till min underbara svärmor och sätta sig vid dukat bord.
Det var jag, Lasse, Tessan, Emma och Marcus (Emmas kille) som blev bjudna på god middag och hade supertrevligt.
Just nu ligger alla hemma och sover medan jag är på väg till jobbet för att jobba halvdag.
Ska nog själv vila lite när jag kommer hem, innan vi sätter igång med lite undanröjning av julen.
Eller är det meningen att jag ska läsa en god bok i stället?
Det ser i alla fall ut som att någon vill säga mig det i tunnelbanan, eftersom hela vagnen är utsmyckad som en enda stor bokhylla, mestadels fylld med Liza Marklund.


Kommentarer
Postat av: A-Amandaa

Hej.

Eftersom det är så många som undrar om hur det var när jag hade en hjärntumör så har jag gjort ett inlägg om det. Tror det finns flera där ute som har varit med om samma sak.

här:

http://vimmelhimmel.blogg.se/2012/january/hjarntumor.html#comment

2012-01-05 @ 11:29:25
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0