Lovely tulips


I lördags hade vi en del av släkten på fest hemma hos oss.
Vi åt & drack och hade supertrevligt och vi kom i säng riktigt sent, eller ska man kanske säga "tidigt" när man lägger sig efter klockan 4 på morgonen!?
När vi vaknade på söndagen var vi skapligt sega, men lyckades komma iväg på en liten promenad i alla fall.
På kvällen låg vi i soffan och segade, L kollade på tv och jag låg mest och tittade o njöt av denna vackra tulpanbukett som vi fått.

Varför är jag så tokig i tulpaner? Är det längtan efter våren eller är dessa blomster bara fantastiskt vackra?!
Jag har ingen aning, jag vet bara att jag blir så glad av tulpaner.


Kommentarer
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Vilken underbar bukett! Vilken härlig lördag ni verkar ha haft, trevligt trevligt.



Ha det bra snygging!



Kram kram

2012-02-01 @ 12:08:38
URL: http://www.elviraspekulerar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0