Pralinerna Gud glömde

Jag har provat göra praliner för första gången och jag höll på att skratta ihjäl mig åt det färdiga resultatet, och jag vet precis vad jag gjorde för fel.
Ni är antagligen inte lika klantiga som jag, men jag vill ändå varna er för att hälla för mycket smält choklad i siliconformarna till det första lagret. Det ska ju liksom få plats med både fyllning och ytterligare ett chokladlager.
Och chokladen ska ju helst sitta ihop så att fyllningen inte rinner ut, hihi.



Vilket skämt, men goda var de.
Och skam den som ger sig, för jag kommer att prova detta igen, och förhoppningsvis kan jag visa er snyggare praliner då, hihi.



Kommentarer
Postat av: Carina

Ser ju jätte goda ut! Du är så duktig och energisk! Du kan kalla dem "sandwichpraliner" :)

kram

2012-02-04 @ 08:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0