Sickla Köpkvarter är soft

Hepp, då är jag tillbaka där jag började efter jobbet (Mårtensdal) och ska bege mig hemåt.
Vi har ju en blivande 19-åring i familjen den här veckan, och jag har varit i Sickla Köpkvarter och letat presenter.
Jag säger bara en sak: om ni vill slippa den hysteriska stressen inne i stan, så åk till Sickla!
Där finns alla butiker man behöver i ett lugnt och snyggt köpcenter (och så finns min favoritbutik Chilli förstås).
Men oavsett hur soft och mysigt centrum man åker till är det inte lätt att hitta presenter till en som inte har fixat en önskelista.
Till skillnad mot sin mor som älskar att fylla år (trots rynkor, gråa hår och celluliter), lider Emsingen av åldersnoja.
Herregud, unga, smala, snygga tjejen som har hela livet framför sig.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0