Ynklig

Fy sjutton vad jag är risig!
Efter jobbet igår skulle jag fortsätta presentjakten till Emma, men jag var så himla sjuk att jag åkte raka vägen hem.
Jag lovar att hemresan var dubbelt så lång mot i vanliga fall, så kändes det i alla fall.
Tack och lov hade jag tagit ut mat ur frysen på morgonen, så det var bara för familjen att koka ris till.
Själv drog jag på mig min OnePiece och sov i ett par timmar.
Jag blir väldigt sällan sjuk, men när jag väl blir det så är det bihålorna som råkar illa ut. Och för att inte allt ska fastna i bihålorna måste jag använda nässpray vilket jag är oerhört allergisk mot. Det brinner som eld bak i näsgångarna av sprayen, och det får igång mina tårkanaler så tårarna rinner hela tiden.
Ni förstår att alla besökare som kommer till jobbet måste tro att den stackars receptionisten är jätteledsen, hihi.
Men idag går jag nog hem lite tidigare, för jag MÅSTE verkligen fixa lite inför Emsingens födelsedag.


Kommentarer
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Men du, din stackare. Krya på dig nu!



Kram kram

2012-01-11 @ 11:40:30
URL: http://www.elviraspekulerar.se
Postat av: IsaMarie

Usch o fy. Hoppas att du snabbt kryar på dig.

2012-01-11 @ 20:22:04
URL: http://isamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0