Glossy-tisdag

Tjohoo, jag fick min GlossyBox idag!
Så himla bra grejer i månadens låda;
*Dr.Babor Sensational Eyes Anti-Wrinkle Eye cream-Vid min ålder är det hög tid att ge de härliga skrattrynkorna lite kärlek.
*Depend Nailpolish-I en fräsch basicfärg som jag redan hade hemma, men den är på upphällningen och den nya satt som en smäck!
*Anatomicals SPF Lip Balm-I smaken körsbär som inte är en "Helena-favorit", men tonårsdöttrarna blev eld och lågor.
*Odd Molly "Sun-Day" Sun-Care Facial SPF 25-Luktar gudomligt gott, och kommer att invigas redan i morgon bitti kl:06.00 när jag hoppar i badet.
*Moroccanoil Original Oil Treatment & Light Oil Treatment-Grym hårolja som jag och yngsta dottern redan har hemma, i full storlek.
Dessa små miniförpackningar blir perfekta resekit för mig och Tessan, Original för Tess och Light för mamman!
*Femme Natural Boost Bonusprodukt-En salig blandning av diverse nyttigheter, som nu ligger på kylning. Kanske en liten retreatment efter min kilometer i badet i morgon!?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0