Loppisrunda

Här om dagen var vi i väg på en liten loppisrunda i närheten av Laholm, och vi lyckades faktiskt få med oss killarna också, även om de inte fick den där "denna-grej-kan-jag-inte-leva-utan"-känslan, hehe.
 
Först åkte vi till LenasLoppis.
 
En sån där loppis som man måste ge en stund, och jag hittade en grej för hela 15 kr, men bild på mitt fynd kommer senare.
 
Men allra mest fascinerad blev jag över blomlådan utanför fönstret. Hade ingen aning om att det finns svarta petunior!
 
Färden gick vidare till Ann-Tikt & Sånt, ett lite dyrare ställe, men oj så fint det var där.
 
Jag blev riktigt förtjust i "kattluckan" in till ladan, så söt.
 
Eftersom det var så vacker omgivning ville vi stanna en stund. Här står Annelie och väljer glass i "självbetjäningskiosken".
 
När vi skulle vidare fick Annelie "besök".
Hon var hur cool som helst och det var lätt för mig att hinna föreviga ögonblicket.
Lite AIK-inspirerad insekt va!?  :-)
 
Sista stoppet blev Skummeslövs Secondhand.
 
Så mycket grejer att man knappt visste var man skulle börja titta.
 
Annelie köpte en stol, som det ska bli spännande att se vad hon har för inredningsprojekt på gång med, och ett fint "fiskfat".
Vad nöjd Lasse ser ut som fick ha grejerna i knät, hihi.
 
Vilken supermysig loppisrunda det var, och jag är faktiskt lite "avis" på alla som alltid har närheten till detta nöje.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0