Var är festen?

Idag fick jag hårpanik, och då måste jag verkligen ha tag på en frisör på direkten.
De två salongerna jag brukar varva mellan var upptagna båda två, så det fick bli en ren chansning hos en ny frisör.
Det blev på en herrsalong, där de satt upp en lapp om att de även klipper tjejer nu.
Killen (från Syrien så klart) som klippte mig hade bara varit ett år i Sverige och kunde knappt någon svenska, men vad gör det när han var så mycket bättre på att ta hand om mitt hår.
Jag blev supernöjd och nu undrar jag var festen är? 
Inte kan man väl bara gå och lägga sig när man är så här fin i håret?
Och inte får mina arbetskompisar njuta av att jag har en fin kalufs heller, eftersom jag ska simma i morgon bitti.
Vilket slöseri på snygg frilla, hihi!
 
Godnatt på er finisar, nu går jag och lägger mig!
 

Kommentarer
Postat av: Agis

RIKTIGT SNYGGT! Honom kan du absolut återvända till!

2012-07-06 @ 00:18:45
Postat av: Emma

Vrf tog du inte bilden som jag sa att du skulle ta?? :O

2012-07-06 @ 01:36:08
Postat av: Ylva

Åh vilket fint hårsvall! Känner igen mig i din beskrivning av hårpanik:)

2012-07-06 @ 09:15:39
Postat av: Anette B

Skitsnyggt!! Tänk den som hade sånt hår...

Svar: Haha, knappt att jag har det heller! Ser endast ut så när jag kommer från frisören.Kram
Helena Nygrund

2012-07-08 @ 18:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0