Olika ansvarsområden

Ja, vad ska man säga?!
De flesta familjer jag känner delar upp alla sysslor på lite olika ansvarsområden, så sker också hos oss.
Lite inköp idag:
Jag ansvarar inför Emmas student (vänster del av bilden), och L är väldigt engagerad i midsommarafton (höger del av bilden), hehe.


Nej skämt åsido så känner jag mig lite halvt hysterisk inför Emmas studentmottagning nästa vecka och vill att allt ska vara så himla perfekt, men Lasse är den som tar ner mig på jorden och jag önskar ofta att jag var lite mer som han är, och inte tog allt så allvarligt.

Summa sumarum så tror jag att vi kompletterar varandra ganska väl, för hur skulle vi annars ha hållt ihop i 23 år :-)


Bild från 29/7-2011, när vi äntligen "slog till" efter 22 års betänketid, hihi.

Nu är det dags att säga godnatt och tjyvprova Lasses midsommarstass ;-)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är något kvinnligt att vi vill ha allt perfekt. Själv jobbar jag på att jobba bort denna perfektionsångest - eller vad det nu är - speciellt på jobbet då jag sett att det går bra även om allt inte är perfekt.



Ha en skön Nationaldag och "fira" ordentligt!



Kram Sofia

2012-06-04 @ 23:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0