Positivism

Godmorgon på er!
En sån här dag får man verkligen lägga manken till för att inte deppa ihop över vädret.
Dags för Helena att försöka leta fram lite positiva saker från denna spöregnsmorgon:
 
1. Jag har i alla fall inte semester, men om jag hade haft det hade jag med största sannolikhet tänt en massa ljus och legat under en filt i soffan med en god bok, eller kollat på en mysig film.
 
2. Jag fick chansen att använda mina fina röda Vikingstövlar, som jag ärvt av ena dottern.
 
3. När jag väl kom i så kändes vattnet superskönt och varmt.
 
4. Det annars så heta kaffet, blev snabbare drickbart när regnet öste ner i muggen.
 
5. Lasse, Emma, Markus och Tessan sover, så jag har det så mysigt och skönt just nu, och ingen rusch vid spegeln i badrummet.
 
Så där ja, det var lite morgonpeppning för mig själv, nu är det dags att borsta tänderna och bege sig till jobbet.
 
Ha en fin dag nu oavsett vad ni har för väder.
 

Kommentarer
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Här kommer en peppkram seglandes också, för att stärka upp dagen ytterligare :) .

Kram kram

Svar: Tack goding!Stor kram till dig också.
Helena Nygrund

2012-06-25 @ 08:35:11
URL: http://www.elviraspekulerar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0