Solna Stad

Förlåt, men nu känner jag att jag är nödbedd att klaga lite, trots att jag nästan alltid försöker vara positiv.
Jag bor i Solna och jag är INTE en stolt Solna-bo just nu.
Ni som tittar in här har säkert inte kunnat undgå att jag älskar det underbara Huvudstabadet, där jag huserar fem morgnar i veckan maj till augusti, men vi har fått riktig smolk i bägaren. Jävla Solna Stad!!!
 
Simningen i all sin ära, men det är ju bastun som är själva belöningen.
Förra sommaren byttes bastudörren ut, och det var ju bra, men den krånglade redan från början, gick inte att stänga ordentligt osv.
Ansvarig hos Medley, som hyr badet av Solna Stad, mailade redan innan årets öppning och påtalade att dörren måste fixas innan säsongen drar igång. Han mailade flera ggr, utan resultat.
Det blev maj, vi började simma och basta, trots att dörren inte gick att stänga ordentligt, men till slut kunde dörren bli riktigt farlig och nu är bastun stängd sen förra veckan, pga några jävla gångjärn som ingen vill fixa!
 
 
Det är inget fel på bastun, bara de förbaskade gångjärnen.
 
Solna Stad tycker att kostnaden ska gå på garantin och det tjafsas hit och dit om vem som ska fixa dörren.
Vi morgonbadare, som simmar i ur & skur, skiter fullständigt i vem som betalar, vi har köpt ett dyrt simkort som gäller under en viss period, och detta måste fixas nu!!!
 
Solna, skärp er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0