GlossyBox

Jag har börjat prenumerera på smink och skönhetsprodukter som kommer en gång i månaden från GlossyBox .
Man får inte veta innan vad det är för något, men det är lite lyxigare grejer än mina vanliga H&M-produkter, och det är förpackningar i miniformat.
Det hela handlar om att upptäcka nya produkter och att kunna prova dem hemma i lugn och ro, innan man går och köper en stor och jättedyr förpackning på vinst och förlust.
Och Helena ääälskar miniförpackningar!
Idag kom mitt första paket och det var som julafton när jag öppnade det.


Så spännande att se vad jag fått för mina 139 kr.


Oj, det är ju nästan som när man öppnar de ryska dockorna Matrjosjka!


Titta vad fint paketerat, och bara asken är ju hur fin som helst. Den kommer definitivt att sparas!


Det kommer att bli jätteintressant och lyxigt att prova dessa produkter;
*Ansiktskräm från Murad som ger extra lyster.
*Ansiktsmask från Beauté Pacifique med squalane-olja som har mjukgörande effekt.
*NUXEs kroppsolja för vintertorr hud (jag behöver verkligen det)
*Svart mascara skapad av makeup-artisten Daniel Sandler.
*Dr.Babors Wellness Fluids-för att skapa eget hemmaspa.

Vem vet, jag kanske hittar en favorit här, och jag längtar redan till nästa box!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh va roligt!! Jag vill gäääärna låna lite ;) puss<3

2012-03-09 @ 01:39:06
URL: http://elmyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0