Inget ont som inte har något gott med sig

Och ont, det har jag, i min armbåge,
fast värre nu än vad jag hade innan jag gick till sjukgymnasten idag.
Det var precis som jag redan visste, tennisarmbåge, och idag fick jag prova akupunktur för första gången i mitt liv.
Lite pirrigt innan, men det kändes absolut ingenting när sjukgymnasten satte i de fem nålarna, phu.
Men antagligen fick nålarna igång något i armen eftersom det känns så mycket just nu.

På väg tillbaka till jobbet såg jag mitt första vårtecken samtidigt som solen sken, och livet kändes toppen.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Akupunktur bygger på att man känner av det efteråt också inte bara medan man har nålarna i huden. Fick du också en i tumvecket på ovansidan av handen? Den brukar göra jätteont när jag fick akupunktur för min tennisarm. "Proffspelare" i tennis som man är...



Önskar trevlig helg redan så här på torsdagen



Kram

Sofia

2012-03-15 @ 18:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0