En bättre dag

Hej på er!
Idag har min armbåge varit mycket snällare mot mig, tack och lov. (Inte kan väl Diklofenaken jag tog igår kväll göra verkan så fort?)
Jag firade i alla fall med ankbröstsallad och mangosallad, mums.


Så himla gott, fräscht och mättande.

När jag kom hem från jobbet väntade ett paket med en jättefin knytblus jag budat hem från Tradera.


Splitterny blus att liva upp fredagen med.

Nu är det dags för "Askungen" att hänga tvätt, bädda rent och röja lite i köket, så god natt på er och ha en superskön fredag.'

Kommentarer
Postat av: Emma

Gå in på den här sidan och gilla oss på facebook!



Skulle vara jättesnällt!



www.watchoutkids.se

2012-03-09 @ 17:47:46
URL: http://www.watchoutkids.se
Postat av: Sofia

Knytblus?? Ska du göra karriär? På 80- och 90-talet hette det "ingen karriär utan knytblus".

Blusen är jättefin - den är lite pricking, prickar kan man alltid sälja till mig.



Ha en skön helg!



Kram

Sofia

2012-03-09 @ 17:58:03
Postat av: Helena N

Karriär jag?! Hihi, nej du.

Men jag kände mig jättefin i blusen idag och den kommer bli en favorit. Kanske har den till vita jeans i sommar.

Kram kram

2012-03-09 @ 21:26:34
URL: http://helenanygrund.blogg.se/
Postat av: Kelly

Hej! Har precis läst ditt mail, ska svara så fort jag kan :-)



Har oxå den blusen, så fin och ladylike! ;-)



kram Kelly

2012-03-26 @ 13:36:42
URL: http://kellybiddle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0