Måndagslycka

I mitt jobb bokar jag oändligt många resor och hotell till kollegor som reser mycket mellan våra "enheter" i Sverige, Danmark och Norge.
En som jag bokar extremt mycket till är "Fru Lund", och den underbara kvinnan kom och gav mig en present i morse.
Blev så oerhört glad över denna fina måndagspresent i form av en pumpflaska med underbart fräsch och citrusdoftande hudlotion från Biotherm.
Jag formligen "äter" hudlotion, men handlar oftast på Apoteket och i en helt annan prisklass än lyxflaskan jag fick idag.



Tack snälla snälla!!!


Kommentarer
Postat av: Fröken Carlsson

Men så go hon är den där Eijjva! <3

2012-05-14 @ 22:35:01
Postat av: Helena

Hihi!

2012-05-14 @ 23:03:27
URL: http://helenanygrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0