Nytt från H&M

Inte lätt att ta bilder på kvällen, men dessa blusar och kjolen är några av grejerna jag köpte på frukostshoppingen i morse.


Supersköna blusar som jag kände direkt att jag bara måste ha.
De är i sånt där skönt material som det bara är att tvätta o hänga på galge, behövs ingen strykning, yippih.
Att de kostade 49,50 kr styck gjorde ju inte heller så mycket. (plus 20 % rabatt på det).


Kjolen provade jag på skoj, men den satt som gjuten och var tvungen att följa med hem :-)


Så himla vackert mönster, men första bildens färg stämmer bättre överens med verkligheten. 

Det blev även lite annat shoppat, som kanske fastnar på bild någon dag.
Jag är i alla fall supernöjd och vill börja använda allt NU.


Kommentarer
Postat av: lisa

Jag kom hem med en blå sån blus häromdagen, ett riktigt kap! / Lisa

2012-05-28 @ 15:51:25
URL: http://lisasgodbitar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0