Döskalleljuslykta

Döskallar och ugglor är min melodi, och det har ni väl förstått vid det här laget!

När jag och min älskade livskamrat slog till och gifte oss förra året, fick vi bland annat ett presentkort på Cervera i present.
Vi gifte oss efter 23-års betänketid, hihi, och när det gäller presentkort görs inget förhastat heller.
Men när jag såg Kosta Bodas döskalleljuslykta var jag bara tvungen att slå till, vare sig Lasse var med på det eller inte.
En glad Helena ger en glad Lasse ;-)




Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Helena, har följt din blogg ett tag och gillar den! Vill bara tipsa om att köpa värmeljus med genomskinligt "skal". Då kommer hela skallen att lysa! Finns bla på partylite vet jag men det finns säkert billigare varianter också!
Ta hand om dig!
/Sara

Svar: Tack snälla! Nu när du säger det, så har jag faktiskt en ask liggande hemma med ljus från Partylite. Tack för påminnelsen, ska genast ta fram dem.Kram
Helena Nygrund

2012-11-21 @ 08:41:48
Postat av: Carina

Hello Cuz! Har en likadan, jätte fina. Fick av Anna i verkstan' som födelsedagspresent förra året. Du vet att de finns i flera färger också, om du vill ha en collection ;) Kram min fina kusin <3

Svar: Vitaminen! När jag skulle köpa "skallen" visste jag inte att det fanns olika färger, men såg det när jag gick in på Cervera. Så fina!Kraaaaaam
Helena Nygrund

2012-11-21 @ 08:52:52
Postat av: Carina

:* o kraaaam

2012-11-21 @ 10:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0