Kombinationslampa

Igår var en sån där dag som kanske inte går till världshistorien, som min gladaste och mest sprudlande dag.
Jag avreagerade mig lite genom att skicka ett mail med några sanningar, men har ännu inte fått någon respons på det.
Något som däremot gladde mig var en billig lampa som jag hittade på Clas Ohlson. Fot, skärm OCH stjärna för 99 kr!
Så när det närmar sig jul, byter jag ut lampskärmen till en mysig stjärna i stället.
Idag är det fredag och en ny, gladare dag.
Det händer även mycket skoj i helgen!
Hej helg!


Kommentarer
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Ja, den där lampan har jag tänkt att köpa varje år, kanske är dags nu då.

Kram på dig

2012-11-02 @ 10:44:39
URL: http://www.elviraspekulerar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0