Dejt med tjejerna

Hej på er! Hoppas att ni har haft en superskön dag i det härliga och vackra höstvädret.
Min dag har gått över i söndag, sen någon timme tillbaka, men jag är inte speciellt trött.
Som ni säkert förstår så tog jag en rejäl sovmorgon i morse, och sen bestämde jag o Tess att vi skulle åka och hälsa på Emma på hennes jobb, och svulla lite.
 
Jag och T delade på en "favoritkorg" bestående av mozarellasticks, ostjalapenos, hot wings och crispy hot wings. Mums!
 
Till efterrätt avnjöt jag en härlig caffe latte.
Tessan däremot valde mjukglassen, som man sen får hämta så många gånger man vill av.
 
Tyvärr ville inte den supersöta och trevliga servitrisen (Emma) vara med på bild.
 
Efter att ha ätit gott var jag och Tess laddade för att shoppa lite nödvändigheter (och onödvändigheter, hehe).
 
När vi kom hem dök Tess in i sitt rum och parkerade sig framför sin dator, medan jag själv blev lite baksugen.
 
Baksuget resulterade i ett gäng supergoda morots/yoghurt-muffins, och de blir perfekta till frukosten i morgon.
 
Och nu är det nog dags för mig också att "kasta in handduken" och inse att det är dags att nanna kudden.
 
Natti natti på er, eller rättare sagt god morgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0