Bloggfrånvaron

Det blev visst lite bloggfrånvaro några dagar, men nu är jag tillbaka!
 
I torsdags var jag på min mosters begravning, vilket var psykiskt påfrestande och gav mig en jobbig huvudvärk som pågått till och från sen dess.
Från att ha regnat hela torsdagsmorgonen lättade vädret lagom till begravningen, och precis efter att kyrkklockorna hade ringt färdigt och prästen skulle börja prata trängde solen fram och sken på kistan, magiskt.
Det var en så vacker begravning och moster M har nu gått till sin sista vila, utan sjukdom och smärtor.
 
I fredags hade jag, Emma och Tess en tjejkväll, med sushi och mys framför TV:n, medan Lasse jobbade natt.
 
Vackra höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0