Bastu, pizzabullar & längtan

Hur har ni haft det denna regniga, men inte speciellt kalla onsdag?
Min dag började med att jag masade mig upp strax innan kl:06 i morse och stack till badhuset.
Simmade 1 km, och satt sen i bastun och babblade med mina underbara simkompisar, och hade absolut ingen lust att lämna dem.
Men plikten kallade och det var bara att ila vidare till jobbet, till andra underbara människor.
Sen var det dags att leta presenter till "paketspelet", som jag o bästa pinglorna ska spela på kryssningen på fredag.
Jag längtar!
Är supernöjd med mina inköp, eftersom jag alltid köper sånt jag själv vill ha, hihi.

Till middag blev det tomatsoppa och pizzabullar, mums.


Kommentarer
Postat av: LisasGodbitar

Hej min bloggvän! Har du tittat in hos mig idag? Gör det annars =) Trevlig fredag! Kram

http://lisasgodbitar.se/?p=3679

Svar: Yippiiihh!!
Helena Nygrund

2012-09-28 @ 17:13:38
URL: http://lisasgodbitar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0