Gott till osten

Igår var jag helt slut efter en tuff dag på jobbet. Jag började tidigare än vanligt och slutade senare, men ändå räckte inte tiden till.
Snacka om snabb måndag!
På kvällen kände jag, att jag o L var värda något riktigt smarrigt, så det blev lite ost & kex.
Jag chansade på en ny marmelad, och den var riktigt god tillsammans med ost.
Skulle kanske ha fått smaka lite mer balsamico, men helt klart köpvärd.
Inom "Lisa-serien" fanns även lakrits/hallon-marmelad, får se om jag vågar mig på den någon gång.


Kommentarer
Postat av: Anette B

Det låter gott, speciellt den med lakris och hallon. Var har du köpt den?
Vilka toppenjobbarkompisar du verkar ha förresten!
Kram Anette

Svar: Ja mina arbetskompisar är som min dagfamilj, där jag både kan skratta och gråta.Marmeladen är köpt på Hemköp, och i "min" butik står den vid delikatessdisken.
Nästa gång ska jag prova den med hallon/lakrits. Har för mig att det fanns nån variant med chili också, och det låter riktigt spännande.
Kram H
Helena Nygrund

2012-09-09 @ 19:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0