Helgen i bilder

Min helg har varit lugn och skön.
Har bara ätit gott, promenerat, tittat på film och njutit av livet.
Det såg ut ungefär så här:

 

På väg hem från jobbet, och helt slut efter en rolig men supertuff arbetsvecka.

Jag och Tess gick "all in" när resten av familjen jobbade.

"Pellisarna" fick flytta in, eftersom jag inte vågade chansa längre och ha dem utomhus.

Lyxade till och köpte mig en egen bukett gladiolus. De är jättebilliga nu; 60 kr för 10 st.

Vi svullade lite kräftor, räkor och västerbottenpaj.

Hemmagjort fläsklägg och rotmos går inte av för hackor. En söndag med gammal hederlig husmanskost!

 


Kommentarer
Postat av: Marie

Det fanns gott på de där bildena! :) Ja, det låter ju super! Jag tillhör också den sorten! :D

2012-09-09 @ 21:29:54
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0