Midsommarafton 2013

Klockan är över midnatt och jag borde verkligen sova, men jag är inte ett dugg trött.
Antagligen därför jag är så förtjust i både ugglor och dödskallar - jag är en riktig nattuggla, och ser ut som en dödskalle på morgonen, pga för lite sömn, hihi.

I helgen har vi haft sommarens semesterkompisar på middag och slipat på vår resa, och den här gången blev självaste midsommarafton planerad!
Den dagen kommer att bestå av "arla" upphämtning vid hotellet i Las Vegas, för transport till väntande helikoptertur, och flygtur över Grand Canyon, så himla häftigt. Var visst någon champagnegrej inblandad någonstans också, hihi. En minst sagt annorlunda midsommarafton, och långt ifrån sju sorters blommor under kudden, dans runt lövklädd stång och "små grodorna".

Lördagens frisyr och outfit blev en snabbt ihopsnurrad knut med min "donut", och nya toppen från fredagens frukostshopping på H&M.


Kommentarer
Postat av: Victoria - Elvira Spekulerar

Vilken annorlunda och häftig middommarafton ni kommer att få. Vad fin du är i din donut!

Kram kram

2013-04-29 @ 23:00:35
URL: http://www.elviraspekulerar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0