Rena julafton

I lördags, strax innan jag skulle iväg på fest, kallade Emsingen ihop familjen för att "visa" vad hon köpt i Spanien.
Fram plockade hon den ena presenten efter den andra, och jag kände mig som ett litet barn på julafton, hihi.
 
Jag fick så mycket fina smycken, och E vet precis vad hennes kära mor gillar :-)
 
Ingen har väl missat att jag är väldigt förtjust i ugglor!?
 
Dödskallar är min andra grej!
 
Så himla fint halsband.
 
Tack älskade unge för allt fint, jag blev så superglad! ❤❤❤
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Men vilka fina presenter du har fått, så gullig dotter du har, förstår att det kändes som julafton. Klart mannen måste ha med sig kräftor hem till dig annars får han sova på soffan......Sv i vanliga brukar jag använda Lindt 70 % i tryffeln, men eftersom jag fick ett ryck i går o hade bara Odenses mörka choklad hemma 55 % fick det bli den (egentligen för söt för mig men det fick gå). Jag brukar oxå smaksätta med andra kryddor, som mint, pepparkakskrydda osv. Kramisar till dig vännen. Tina

2013-08-21 @ 17:02:22
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0